15.09.2013

Det elsker Jeg!

 

Takk under alle forhold! For dette er Guds vilje for der i Kristus Jesus. - 1. Tessalonikerbrev 5,18

 

Det er ikke mulig å takke Meg for ofte. Jeg setter uendelig stor pris på lovprisning. Noen ganger har du ikke planlagt å lovprise Meg, men gjør det bare helt spontant. Kanskje har du nettopp mottatt en velsignelse fra Meg, eller du har blitt overveldet av skjønnheten i skaperverket. Da flyter det bare overfor deg- du er nødt til å fortelle Meg om det. Og det elsker Jeg! Andre ganger stanser du opp og tenker på velsignelsene Mine og på Mitt nærvær i livet- og bestemmer deg for å takke Meg. Jeg setter stor pris på den slags lovprisning også. Når du strever med et problem , så be over det. Deretter takker du Meg for den hjelpen du vet Jeg vil gi deg. Denne formen for lovprisning viser at du vet at Jeg har full oversikt- og det elsker Jeg! Benytt ledige stunder i livet til lovprisning. Da vil du oppdage at livet ditt er fylt med Meg.

 

Les på egen hånd: Salme 22,4; Salme 146, 1-2

#Meningen #Med #Livet

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Skjeragud

Skjeragud

19, Ålesund

Velkommen til bloggen min! På denne bloggen, kommer det til å være innlegg fra andaktsboken Skjerà Gud. Det er en utrolig bra bok, som jeg anbefaler på det sterkeste! -Boken er skrevet Sarah Young. (Denne andaktsboken vil knytte hjertet ditt enda sterkere til Herren. Hver andakt er skrevet som om Gud selv snakker til DEG personlig! )

Kategorier

Arkiv

hits