12.09.2013

Seiersgangen

For vi vandrer ved tro, ikke ved det synlige. -2. Korinterbrev 5,7

Hva innebrer det seire? Vennene dine- og kanskje til og med en del voksne- sier kanskje det seire betyr at du aldri roter til noe og aldri gjr feil. Det innebrer vre den beste, bedre enn alle andre og ha fullstendig kontroll. Slik er det verden betrakter det seire. Selv har Jeg en annen definisjon. seire- for evigheten dreier seg om la Meg vre Herre i livet ditt. Det innebrer innrmme at du har behov for Meg, og at du har tillit til at Jeg leder deg. Ikke bare be Meg om velsigne det du allerede har bestemt deg for gjre. Spr Meg heller hva Jeg nsker for deg. Jeg kan gi deg en drm som virker fullstendig umulig gjre til virkelighet. Den drmmen vil vre uendelig mye strre enn noe du er i stand til gjennomfre p egen hnd. Husk bare p at ingenting er for vanskelig for Meg. Ja visst kommer du til rote det til og feile av og til. Nr du stoler p Meg, bruker Jeg like fullt feilgrepene dine til utvikle troen din og hjelper deg seire- p Min mte!

Les p egen hnd: Salme 34, 18-19



Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Skjeragud

Skjeragud

19, lesund

Velkommen til bloggen min! P denne bloggen, kommer det til vre innlegg fra andaktsboken Skjer Gud. Det er en utrolig bra bok, som jeg anbefaler p det sterkeste! -Boken er skrevet Sarah Young. (Denne andaktsboken vil knytte hjertet ditt enda sterkere til Herren. Hver andakt er skrevet som om Gud selv snakker til DEG personlig! )

Kategorier

Arkiv

hits