12.09.2013

 

Seiersgangen

 

For vi vandrer ved tro, ikke ved det synlige. -2. Korinterbrev 5,7

 

Hva innebærer det å seire? Vennene dine- og kanskje til og med en del voksne- sier kanskje det å seire betyr at du aldri roter til noe og aldri gjør feil. Det innebærer å være den beste, bedre enn alle andre og å ha fullstendig kontroll. Slik er det verden betrakter det å seire. Selv har Jeg en annen definisjon. Å seire- for evigheten dreier seg om å la Meg være Herre i livet ditt. Det innebærer å innrømme at du har behov for Meg, og at du har tillit til at Jeg leder deg. Ikke bare be Meg om å velsigne det du allerede har bestemt deg for å gjøre. Spør Meg heller hva Jeg ønsker for deg. Jeg kan gi deg en drøm som virker fullstendig umulig å gjøre til virkelighet. Den drømmen vil være uendelig mye større enn noe du er i stand til å gjennomføre på egen hånd. Husk bare på at ingenting er for vanskelig for Meg. Ja visst kommer du til å rote det til og feile av og til. Når du stoler på Meg, bruker Jeg like fullt feilgrepene dine til å utvikle troen din og hjelper deg å seire- på Min måte!

 

Les på egen hånd: Salme 34, 18-19



Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Skjeragud

Skjeragud

19, Ålesund

Velkommen til bloggen min! På denne bloggen, kommer det til å være innlegg fra andaktsboken Skjerà Gud. Det er en utrolig bra bok, som jeg anbefaler på det sterkeste! -Boken er skrevet Sarah Young. (Denne andaktsboken vil knytte hjertet ditt enda sterkere til Herren. Hver andakt er skrevet som om Gud selv snakker til DEG personlig! )

Kategorier

Arkiv

hits